آیا از دست اتک های 400000 اکسیر و سکه ای هنگامی که Shield ندارید خسته شده اید؟

آیا اتک هایتان نصف منابعی را که از دست میدهید را هم به دستتان نمی آورند؟


سریعا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اگر تاون هال کاملا در مرکز زمین نیست، در جهتی که از آن جهت از مرکز دور است، کلن کستل را بگذارید


همانطور که میدانید پس از آپدیت جدید، تاون هال مقدار بیشتری سکه و اکسیر و اکسیر سیاه را در خود جای میدهد. با توجه به این امر، باید از تاون هال محافظت کافی صورت گرفته باشد.

به دلیل استحکام بالای کلن کستل، این سازه میتواند سرعت رسیدن دشمنانتان را به تاون هال کمتر کند.


اکسیرساز و معدن طلا را بیرون بگذارید


اگر Shield میخواهید و خوشتان نمی آید که هر 10 دقیقه یکبار به شما اتک شود، اکسیرساز و معدن طلا را بیرون بگذارید. بازیکنان تنبل اما غارتگر بسیاری هستند که فقط به سکه و اکسیر موجود درون آنها نیاز دارند و هرچه سازه های بیشتری نابود کنند، درصد نابودی دهکده بالا می رود و در نتیجه، شما صاحب چند ساعت Shield میشوید.


سازه های غیردفاعی خود را بیشتر بیرون از محدوده سازه های دفاعی بگذارید


این باعث میشود دشمنان به راحتی زمینتان را 50% نابود کنند. در نتیجه شما چندین ساعت Shield میگیرید و از دست دشمنان بعدی راحت میشوید.


البته از مخزن اکسیر سیاه هم به خوبی دفاع کنید


اکسیر سیاه منبعی است که بیش از همه باید بر روی آن تمرکز داشته باشیم، ممکن است پس از آپدیت، دشمنان بخواهند تاون هال را بیشتر بزنند ولی باز هم اکسیر سیاه منبعی گرانقیمت و مهم خواهد بود.


اگر نمیتوانید از مخازن طلا و اکسیر به اندازه تاون هال و مخزن اکسیر سیاه دفاع کنید، ناراحت نباشید!


در وضعیت فعلی، داشتن یک زمین کاملا متعادل، غیرممکن است. پس از آپدیت، سکه و اکسیر میان مخازن و تاون هال تقسیم شده است. این یعنی دشمنان با تخریب مخازنتان تا آن حد که قبلا دریافت میکردند، سکه و اکسیر دریافت نخواهند کرد. اگر تمام مخازن را به درون زمین ببرید، دشمنانتان مجبور خواهند شد که از استراتژی های قدرتمندتری بهره ببرند و زمین تان را کاملا نابود سازند.